Friday 24 June 2011

masakan ibu n adik...

lamanye xtulis entry terbaru kat blog nih..
ngeh-ngeh...
sorry..
sibuk blaja kete sekarang nih..
hope dapat lesen before posting...
ok2..
balik pada tajuk ya..

masakan ibu n adik..
bkn adik pompuan ok..
tp adik lelaki (BAKAR)...

mak aku pun mcm mak-mak korang gak la.
ari-ari masak untuk anak-anak n suami..
hihi..
tp ari nih mak aku buat kuih..
lme xmakan kuih nih..
slalu kalo nk makan kne beli kat pakcik india jual kacang..

nyway, aku xtau nme kuih nih..
tny mak pun die x igt gak.
hihi..
tp kuih mak buat nih memang sedap la..
sempoi je..




(ni kuih yang mak aku wat).. thnx mak...



sekarang nk gtau tentang masakan adik aku lak..
petang td tetibe je rse lapo..
terasa nk makan megi..
tp malas nk masak..
so, nmpk je kelibat bakar bru pas mndi..
pe lagi..
merengek kat die.
mntak tolong die masak megi goreng...
haha..
mengada kn?
sje nk manja2..
lme dh xmnje2 ngan adik..

so, die pun msk la.
nsb baik die xksh..
ngeh ngeh..
 memang sedap la die masak..

jom tgk masakan die...


aku de megi goreng nih..
korang hado???






tadaa..
ni la adik aku..
bakar..
 

nyum- nyum...
bru seminggu aku duk umah badan dah berganda-ganda naik...
perghh..
teruk la aku kalo macam nih hari-hari.. =)

p/s: mak ckp xpe la makan byk-byk..
nanti dh keje xley nak makan masakan mak dh.. ngeh ngeh...






No comments:

Post a Comment