Tuesday 15 November 2011

puteri nazirah

disebabkan kebosanan melampau yang melanda diri nih di pagi hari. aku taip sampai 2 entry kot hari nih. slalu malas je nak menaip. setakat tengok- tengok blog orang lain.

ok. berbalik kepada tajuk entry aku. tadi aku try search google. taip nama sendiri. saja je. ne la tau tetibe jumpa something yang aku x tau..pe yang aku merepek nih. dush!!!...
so, hasil pencarian aku, aku jumpa ramai and banyak manusia yang sama nama dengan aku. siap ada entry pasal nama aku lg... hihi... teruja lak rasa..

then, aku ada bukak 1 akaun myspace milik puteri nazirah.. gambar die  perghhhhh... seksi kot. *tutup mata dengan tangan tengok ikut celah jari.. hahaha..

then, search lagi and aku jumpa benda nih... hahaha....macam macam hado....


PUTERI NAZIRAH
P
Pintar
U
Untung
T
Tulus
E
Emosional
R
Ramah
I
Ikhlas
N
Naif
A
Amanah
Z
Zingy
I
Idealistik
R
Realistik
A
Alim
H
Harum
Apa ada pada nama?

 

best lak main benda merepek macam nih pagi pagi.....
ok, nak pergi basuh baju and bersiap untuk bekerja....*kbai....


to mak & abah : bagitau pun acik de kembar.. nama sama lak tu.. ;D



No comments:

Post a Comment